مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:402022-01-04سياسي

قاسم سلیمانی ها در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شوند


جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی سپاه، از دست دادن حاج قاسم را نوعی خلاء مدیریتی و فرماندهی دانست و گفت: سپاه در میدان تربیت نیروی جهادی برنامه دارد و قاسم سلیمانی های زیادی در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شود که تاریخ از آنان یاد می کند.

- ایسنا/گیلان جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی سپاه، از دست دادن حاج قاسم را نوعی خلاء مدیریتی و فرماندهی دانست و گفت: سپاه در میدان تربیت نیروی جهادی برنامه دارد و قاسم سلیمانی های زیادی در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شود که تاریخ از آنان یاد می کند.

سردار سعید محمدی در گفت وگو با ایسنا، حاج قاسم سلیمانی را دارای شخصیت چندوجهی دانست و اظهار کرد: شخصیتی همانند سردار سلیمانی در میان مسئولان کمتر دیده می شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ار جنبه های نظامی یک فرمانده کاملا استراتژیک و در میدان بود، تصریح کرد: مردم داری و مردم یاری و مردم دوستی حاج قاسم نیز سرآمد بود.

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه، با اشاره به ذهنیت مردم نسبت به شرایط خاص شخصیت های نظامی، گفت: سردار سلیمانی در صحنه های نبرد شخصیتی سخت و محکم داشت و مصداق أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ بود، اما در عرصه مردم یاری رُحَماءُ بَینَهُم را معنا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم سلیمانی ها در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شوند

قاسم سلیمانی ها در عرصه های جهاد و شهادت متبلور می شوند